Blog

Banan kontra żel energetyczny

Banan kontra żel energetyczny

Jednym z najczęstszych mitów dotyczących odnawiania energii podczas aktywności fizycznej jest spożywanie bananów, które można znaleźć na wielu stacjach benzynowych.

Woda a napój jonowy

Woda a napój jonowy

Prawidłowo ustawiony reżim picia podczas treningu lub wyścigu jest jedną z najważniejszych rzeczy, na których zawsze powinieneś się skupić. Woda jest podstawą nawodnienia organizmu, ale podczas aktywności fizycznej konieczne jest również uzupełnienie utraconych jonów w odpowiednich proporcjach, a tylko czysta woda po prostu nie wykona tego zadania za Ciebie.

Batony proteinowe - dlaczego warto po nie sięgać, kiedy je jeść i jak je wybierać

Batony proteinowe - dlaczego warto po nie sięgać, kiedy je jeść i jak je wybierać

W dzisiejszych czasach można znaleźć szeroką gamę funkcjonalnych produktów spożywczych i wskazówek dotyczących codziennych przekąsek. Batony proteinowe zdecydowanie należą do tej kategorii. Ale jak znaleźć ten właściwy i jakie są kryteria? Przedstawiamy kilka wskazówek, niezależnie od tego, czy szukasz batonu o wysokiej zawartości białka, czy o niskiej zawartości cukru.

Aminokwasy EAA i BCAA

Aminokwasy EAA i BCAA

Niektóre źródła białka w naszej diecie zawierają znaczną ilość niezbędnych aminokwasów, podczas gdy inne nie. Ogólnie rzecz biorąc, postrzegamy białko zwierzęce jako biologicznie ważniejsze dla ludzkiego organizmu, ponieważ dostarcza ono naszemu organizmowi większą ilość niezbędnych aminokwasów.

Jak przygotować śniadanie, by dłużej czuć się sytym?

Jak przygotować śniadanie, by dłużej czuć się sytym?

Wielu z nas nie spieszy się do pracy z pustym żołądkiem, ponieważ wie, że śniadanie pomaga rozpocząć dzień. Ale może po smoothie lub rogaliku jesteś głodny na długo przed porą lunchu. Co powinno zawierać dobre śniadanie, aby było sycące i dostarczało wszystkich potrzebnych składników odżywczych?

Wspieraj swoją odporność

Wspieraj swoją odporność

Dobrze funkcjonujący układ odpornościowy jest podstawą dobrego zdrowia, dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio o niego zadbać. Wspieranie funkcjonalności naszego układu odpornościowego jest ważne przede wszystkim w okresach zwiększonej zachorowalności na choroby zakaźne (jesienią i zimą), podczas rekonwalescencji, a także w trakcie drenażu fizycznego lub psychicznego. Nasz układ odpornościowy czuwa i oczekuje dużo pracy. Ale w tych okresach możemy również polegać na wsparciu suplementów diety. Zalecamy skonsultowanie kombinacji produktów ze specjalistą.

Jak chronić nasze kości i stawy

Jak chronić nasze kości i stawy

Każdego roku tydzień po 12 października poświęcony jest dobremu samopoczuciu kości i stawów oraz zapobieganiu ich chorobom.

Skuteczne spalanie kalorii

Skuteczne spalanie kalorii

Nie wiesz, jak zrzucić zbędne kilogramy? Wybierzmy odpowiedni spalacz tłuszczu i wesprzyjmy swoją dietę odpowiednimi ćwiczeniami.

Jak rozruszać do 660 mięśni

Jak rozruszać do 660 mięśni

Zima prawie się skończyła i większość z nas nie może doczekać się wiosny, ponieważ przynosi ona nową energię i ładniejszą pogodę do aktywności na świeżym powietrzu. Jeśli po ciężkiej zimie nie czujesz się na siłach, aby biegać lub ćwiczyć na siłowni, spacery mogą być łagodniejszym i bardziej korzystnym substytutem innej aktywności sportowej.

Niepotrzebne błędy popełniane przez początkujących biegaczy

Niepotrzebne błędy popełniane przez początkujących biegaczy

Zacząłeś biegać? Gratulacje! I czy nie robisz jednej z tych rzeczy, które są złe i cię spowalniają?

Czym są stymulanty, jak działają i gdzie można je znaleźć?

Czym są stymulanty, jak działają i gdzie można je znaleźć?

Każdy z nas ma jakiś codzienny środek pobudzający. Wszyscy czasami potrzebujemy zwiększyć naszą wydajność, czy to w pracy, sporcie, przed długą jazdą samochodem, czy podczas nauki.

PROTEINY - najczęściej zadawane pytania

PROTEINY - najczęściej zadawane pytania

Jak wybrać odpowiednie białko i kiedy je stosować? Te i inne często zadawane pytania dotyczące suplementów białkowych znajdziesz w tym artykule.

Narciarstwo wysokogórskie to ogromna wolność

Narciarstwo wysokogórskie to ogromna wolność

Sezon zimowy w pełni i pojawiają się pytania, jak urozmaicić regularne treningi. Niektórym wystarcza jazda na nartach zjazdowych lub snowboardzie, inni chcą być bardziej aktywni i wybierają narciarstwo biegowe. Ale dla niektórych wolność jest ważniejsza, a skialpinizm jest właśnie dla nich.

Zapisz się do naszego newslettera

i uzyskać informacje o wszystkich ofertach i nowościach.

Używamy wysokiej jakości i markowych składników

30 lat doświadczenia

Rozwiązujemy wszystko in-house

Certyfikat ISO (9001, 22000)

Ponad 33 000 m² powierzchni

Eksport do ponad 60 krajów na całym świecie

Dla naszych Partnerów

Informacje prasowe

Copyright © 2024 NUTREND D. S., a.s. Wszelkie prawa zastrzeżone